LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 december 2009

I don´t have to dream about a white christmas.

God Jul!!


Nu är alla i famljen redo för den stora helgen.
Göran blev lite besviken när han inte fick öppna sitt paket direkt utan var tvungen att vänta tills julafton, men där var vi stenhårda, men det var tufft, kan jag lova, när han la huvudet på sned och tittade på oss med de där bedjande ögonen. Det är då det bara är att bita ihop och inte ge efter.

Mozart ville ej vara tomte i år så han fick nöja sig med en rosett.
Han fnyste och knyckte på nacken när jag visade luvan och sa att den fick jag ha på mig själv. Ja ja, sa jag, men då blir det inga paket och så blev det.


Jag kan inte få nog av snön, det är ju så sagolikt vackert så man nästan döööör.
Ja det blev ett kort inlägg för det finns som sagt lite att pyssla med, men nu ska jag gå och lägga mig.
God Natt!!


4 kommentarer:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja snöööö är härligt, särskilt när den är kall, då är den så tunn och lätt. Blötsnö är inte lika trevligt. Nu har ju hela landet snö så alla får glädjas. Här uppe är vi ju van den men iår kom den så gott som i veckan.
Jag önskar dig en god jul och vi syns i blogglandet....
Carin i norr

Anonym sa...

Haha! Otroligt pyssligt med toppluva på illern(?) Göran, och ett litet paket. Snön är härlig, en riktig sagojul blir det i år som du skrev

Gunilla sa...

Kikar in för att önska dig en riktigt GOD JUL


Kramen/Gunilla

Camilla sa...

God Jul!
Kram
Camilla