LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 oktober 2009

Mitt favvorum (just nu)


Älskar verkligen känslan härinne, lite boudoir o lite mörkt 20-tal.




Måste visa lite bilder från vår nygjorda hall. Jag bara älskar den nya tapeten. Blir på bra humör när jag kommer in där, ofta stannar jag till och bara insuper atmosfären o bara njuuuuter av väggarna. Tapeten är från thibaut o den var dyr, så dyr att jag fick klippa o klistra sista rullen för att den skulle räcka, hm, vägrade att beställa en rulle till!! Men som tur är syns det inte så mycket. Brukar intala oss att det bara är "charmigt" med lite fel, .


Pianot var från början brunt o fult, ville inte bara kasta det men hade inte plats för det någon annans stans så då fick det bli svart, målar visst allt svart just nu. (Eller kanske inte en byrå blev vit häromdagen) Hatten hittade jag på myrorna, tyckte den var dyr så jag försökte pruta. Min dotter skämdes o sa att där prutar man inte!! Men jag fick den billigare, ha. Glasögonen hade min farmor när hon var ung. Göran, illern, köpte min dotter åt mig på en loppis tyckte absolut att han skulle sitta i det här rummet o jag håller med.



Inga kommentarer: