LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 oktober 2009

My own baby boom



Mina härliga ungar.
 Lovisa poserar som vanligt  o gör en massa konstiga tecken med fingrarna,
det är sånt som inte jag förstår säger hon. Rebecca satte på sig en marinblå kavaj, för att matcha kaptenen?, när vi åkte båt till Kiel i somras. Här står hon och ser ut från vårt hyttfönster o håller koll så att kaptenen håller rätt kurs ut ur hamnen. Calle har lånat mina solglasögon o stilar framför kameran. Han har precis ätit en av de godaste glassarna i sitt liv, kanske därför han ser nöjd o glad ut.
Jag älskar o resa o börjar så smått planera vårens resa. Funderar på Bali den här gången men vi får väl se?
Har länge haft en dröm om att få se orangutangerna på borneå men blir avskräckt av de fula stränderna där. Eller är de fula jag vet inte det är svårt att göra verkligheten rättvisa på bild. Förresten ska jag o Rebecca till Rom på söndag så den blir en kortsemester nu höst. Det ska bli riktigt skönt.

Inga kommentarer: