LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 november 2009


Jaha, sitter här efter ännu en sömnlös natt
men inga maror är skyldiga den här gången,
nej
gnagande råttor.
Uppe på vinden, precis ovanför vår säng
har de tydligen hittat nått de vill ha.
Vet inte hur många gånger vi var uppe o slog i väggen, men
det tog bara några sekunder så var de tillbaka igen .Hm.
Idag ska jag annars fortsätta flytta
åt äldsta dottern, tredje våningen
utan hiss,
 så träningen kan man skippa den här veckan!!


Min lilla kakelugn
som naturligtvis står

den stora kakelugnen.


Hylla i köket med lite av min koppsamling.

I helgen är det ju redan 1:a advent, måste komma igång
med fixandet här hemma. Man får nästan lite ångest när man
läser alla andras bloggar
o ser hur fint alla pyssliga människor har det,
men det har varit så mycket annat den här veckan
smågranarna ligger ialla fall utanför o
väntar på att komma in. Ska nog
gå o ta in dem på
en
gång.


4 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej

menoj sån mysig blogg, det här gillar jag. Lite annorlunda, jag har förstorat alla bilder för att se bättre,,,så fint:)
Hoppas du får en trelig helg
Kram Sari
På återseende

Lilla Rummet sa...

Hej! Tack för din kommentar hos mej. Ursäkta att du fått vänta så länge, men har haft svårt att skriva pga stukning i vä lillfinger.
Mysig blogg du har. Ser att du bor i E-tuna som flera av mina bloggvänner gör.
Ska idag försöka baka lite lussekatter om fingret inte gör för ont.
Ha de gott.
Kramiz Britt

A home far away sa...

Hej igen, undrar vad du skulle tycka om Singapore nu efter alla dessa år...?

Kram Gunilla från Singapore

annika sa...

Hej! Ja visst är det mycket så här inför jul som man vill hinna med.
I dag kom julstjärnor och stakar fram. Vi köpte några julblommor också. Ha en skön söndag
annika