LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 augusti 2011

Dags för lite murrmurr, kanske.

Hittade den här hyllan hos Spiti. Någon som
tycker att jag är värd den ?
Bra, då kan ni väl starta en insamling nu meddetsamma....;)


Bild från Spitis hemsida

Tycker absolut att man börjar längta efter lite murriga, mysiga
saker till hemmet, den här årstiden.
Och just Spiti har ju precis de där sakerna, som
i alla fall, skulle förgylla mitt hem.


Bild från Spitis hemsida

Det här plåtbordet skulle funka både ute och inne....


Bild från Spitis hemsida

Eller det här skåpet...jag dööör...vill ha...
men priset, 19000 svenska riksdaler!!, herregud, får de verkligen de där
prylarna sålda?
Idag nöjer jag mig med att titta,
njuta och dregla....

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Här blir det till att bara titta och dregla lite oxå. Sjukt snygga prylar har dom i allafall.
Kram mamma C

barbrok sa...

Tänk enligt mig: Vill ha den. Behöver den! Förtjänar den!
Barbro

Helens trädgård sa...

Åhhh, så mycket läckert!
Skulle mer än gärna äga en del av dom sakerna så vi kanske kan ha en insamling till mig med :=)

Vilken vacker header du har, sååå snyggt!

Önskar dig en trevlig kväll!

Maria sa...

Mmmmmm vilka goa möbler...murr murr är helt rätt.
Önskar dihg en skön dag från Maria

Christina sa...

Så snygga möbler, men vilka priser! Du får murra med lite murriga kuddar, filtar och såna grejer som inte kostar skjortan!/Christina