LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 november 2010

Äntligen är hon borta, .....tvi, tvi, tvi.

Ojojoj,
den där halloweenkostymen påverkade mig nog mer än jag trodde.
Även om kläderna var avtagna fanns häxan kvar i mig igår.
Men nu är hon borta och jag är tillbaka:-).

Ljusstakar med små pippifåglar från Nordal.
De blir jag glad av.


Och så har jag fått hem fler tapetprover:),
Bla, den här hjorten kom upp på min experimentvägg.
De hade skickat den i vikt skick, men sådana
petitesser gör inte mig något. (Inte idag  ialla fall).

Idag blir det ett besök till det stora varuhuset,
det där som jag alltid lovar mig själv att aldrig mer återvända till.
Fast idag så gillar jag ju allt, så då går det bra:).
Om inte annat så har jag säkert värmeljus med mig hem,
och kanske någon ljusslinga......vi får väl se vad de har att locka mig med,
......ja, förrutom fikat då!


19 kommentarer:

Börjelundskan sa...

Hello vännen!

Vilken tur att du är dig själv igen (garv). Jag har nog också åkt på en släng av den åkomman eller så är det de vanliga klematerieköret ;).

Jag slog nästan underläppen i tangentbordet när jag såg dina underbara tapetprover, ......vilken kollektion kommer dom ifrån???? Kan man beställa prover så där??? Vill haaaaaaa,.... Guuuva snygga!!!

Kram på dig. Cin

Elle sa...

Welcome back!
Även fast jag ibland tvivlar på att "hon" är helt borta...*ler*
Till det stora varuhuset kör väl de flesta, om inte så för att köpa ljus!

Ha en fin dag!
Kram Elle

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vilka härlig tapeter...vilken tur att du är dig själv igen...hihihi
Det stora varuhuset gillar jag också fast det är lite opersonligt och tråkigt men en del tips och trix kan man hitta..

Kram Anna

Gunilla sa...

Härligt att du är dig själv igen :o)

Jättefin och dekorativ ljusstake den är lite orginell ochså.
Att gå i varuhus kan vara riktigt roligt och att låtabli att inte köpa något det är ju bara att glömma. Då skall man lämna börsen hemma :o)

Ha det gott
Gunilla

The Secret Garden sa...

Ser ut att vara fina tapeter. Jag skulle vilja tapetsera om i 'biblioteket' nåt grått, ljust. Får se när det blir.

Ha det fint!

gittan sa...

Gott att du hittade ditt sanna jag igen =) Nästa Halloween får dottern din måla dig lite snälalre så att du inte får bestående men av det. Häftiga tapeter, jag är dessvärre en sån tråkfia som inte fixar att bo med varesig mönstrade sådana eller blommiga gardiner. Hoppas fikat smakade bra / gittan

Snäckskalsdalen. sa...

På det stora varuhuset hittar man alltid nånting att inhandla, i alla fall nästan alltid och värmeljus definitivt alltid.
kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Den där surhäxan, det brukar inte bara vara vid Halloween, iaf inte här hemma, hon kan titta fram när man minst anar det...men vad skönt att hon gett sig iväg hemma hos dig nu. Läckra tapetprover och ljusstakarna är underbara, förstår att de gillas.

Din Halloween dekoration i lila var sååå fin.

Må så gott!
Kram,
Regina

Börjelundskan sa...

Tack snälla för tipset, ska genast klicka mig in på sidan. :D. Önskade du hade varit med, du hade definitivt passat in med mina 3 vänninor, vi är riktigt bra på att vara häxor (mooohaha). Men du är välkommen in cirklen, vi skulle behöva lite mer klös i gänget. Hihi.

Abrakadabrakramar Cin

STENLYCKA sa...

Här har jag missat massor, häxa..... sur... vad är detta??? Tur att du är dig "lik" idag igen.
Ljusstakarna är så vackra och tapetproven tycker om....
Ha en bra kväll!
Kram Raina

Cajsas Faster sa...

Häxan Surtant tittar nog in lite överallt mellan varven...tur man kan jaga iväg henne.
Hoppas du fick med dig lite, sist jag var på det stora varuhuset kostade 1700...skulle ju inte ha nåt!
Så kan det gå. Ha en skön kväll!

Unknown sa...

Vilken fin fågel-stake. ser antik ut.
Det är så fint med det mörka igen, trodde inte att jag skulle gilla svart och mörkbrunt i inredningen, men det är såå fint.
OBS!!! Du har så många fina saker bl a kalendern, var har du köpt den?
(Gjorde så, bara för att du skulle uppmärksamma min undran, så att du läser allt jag skrivit hihi)

Önskar dej en underbar kväll
Kramar
/Maggan

Elsa och Helena sa...

Här är en till som tagit av sig hornen sedan helgen! Mina blinkade och drevs med batterier, riktigt stämningsfullt i mörkret:) Gillar dina ljusstakar och tapetproven är kanon fina.

Hälsar Helena

Country Hill sa...

Vilka underbara ljusstakar dom föll jag för direkt och tapetproverna ser ju verkligen spännande ut ska bli spännande att se vad det blir, själv är jag inne på såna där svartrandiga Du har.
Ha det gott!
Kram Lena

Alexandra sa...

Hi,hi,kul att du är tillbaka!jag skulle själv hemskt gärna vilja åka till det stora varuhuset,och det är inte för värmeljusen bara utan lite annat som jag behöver här hemma.Hoppas du hittade något fint!

Mor Grön sa...

Jättefina ljusstakar! Vart har du köpt dem någonstans?

n o r d i n g å r d e n sa...

Förstoch främst, stort Grattis till vinsten av sjalen!!! Du var en av dem....

Vilken snygg ljussatke och jag håller med dig ang förra inlägget, jag har inte heller så mycket vitt i mitt hem men bara toppbilderna på min blogg ser det ju ut så, men jag ville bilderna jag valde skulle ge en harmonisk helhet, fast egentligen skulle det väl varit blommor på en bild, vin på en och en gammal stol på den sista:) men jag törstar efter alla färger!!! Det är ju det som är kul med inredning!
Grattis än en gång!! Mari.

Unknown sa...

Tack! Gulliga Du
... det blir en sån, den ÄR så snygg.

Tack
/Maggan

Sirpa sa...

Grattis till vinsten hos Nordingården!
Önskar en skön kväll och en mysig fredag!
Kram Sirpa